Veelgestelde vragen
Bestellen
Zijn er korting coupons?
We snappen dat je op de hoogte wilt blijven van de laatste kortingen en acties. Schrijf je in voor de Autodrop Flits en wees als eerste op de hoogte van leuke Autodrop acties en kortingen!
Hoe kan ik een korting coupon gebruiken?
Als je een kortingscoupon hebt, wil je die natuurlijk gebruiken. Voer de code in tijdens het afrekenen in het daarvoor bestemde veld. Controleer goed of je de kortingscoupon correct invoert en of deze geldig is.
Kan je producten bestellen in België?
Onze chauffeurs bezorgen in Nederland en België. Wel kan het zijn dat de verzendkosten verschillen.
Kan ik een factuur van mijn bestelling ontvangen?
Nadat je de bestelling hebt geplaatst in de Autodrop Webshop, krijg je hiervan een bevestiging in je e-mail. Het kan zijn dat we de afslag gemist hebben en het in je spam beland is!
Welke betaalmethodes zijn er?
Je kunt betalen met iDEAL en Creditcard.
Kan ik achteraf betalen?
Helaas is dat bij ons niet mogelijk.
Bezorging
Binnen hoeveel dagen wordt mijn bestelling bezorgd?
Als je voor 15:30 uur bestelt, wordt je bestelling dezelfde dag verzonden op werkdagen van maandag t/m vrijdag. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden.
Kan ik mijn bestelling ook persoonlijk afhalen?
Helaas is dat niet mogelijk volgens onze parkeerwachters.
Betaal ik verzendkosten?
De verzendkosten worden apart vermeld tijdens het afrekenproces, vóór het afronden van de bestelling.
Ik heb geen track & trace-code ontvangen?
Zodra je bestelling op werkdagen (maandag t/m vrijdag) is verwerkt, ontvang je een track & trace-code nadat je bestelling is overgedragen aan de chauffeurs van PostNL. Bestellingen in het weekend worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden.
Duurt het langer dan verwacht voordat je een track & trace-code hebt ontvangen? Controleer dan of de mail de afslag heeft gemist en in je SPAM-box is beland. Nog steeds niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?
Het kan voorkomen dat een chauffeur verkeerd heeft geladen, waardoor je een verkeerd product hebt ontvangen. We snappen dat dit een kleine teleurstelling kan zijn. Neem hierover binnen 14 dagen na levering contact op via onze Autodrop Alarmcentrale.
Bestelling retourneren?
Bestelling toch niet zoals verwacht? Geen zorgen, je mag je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden retourneren. Zorg er wel voor dat de retourzending ongeopend en in originele staat is. De kosten voor de retourzending zijn voor de klant, tenzij anders overeengekomen.
Terugbetalingen worden binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending verwerkt. Jij als klant bent verantwoordelijk voor een veilige retourzending (schade of verlies tijdens retourtransport komt voor jouw rekening en risico). Zorg ervoor dat je je ordernummer bij het retourpakketje toevoegt. Ons retouradres is: Autodrop Webshop, De Grote Beer 10, 5215MP 's-Hertogenbosch. LET OP: meld je retour aan via onze contactpagina.
Klachten & Garantie
Heb je een klacht?
Om jouw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, willen we je vragen om hiervoor het contactformulier in te vullen.
Heb ik garantie?
Op al onze producten geldt een garantietermijn van 6 maanden, tenzij anders vermeld.
Over onze autodrop wagens
Zijn alle Autodrop auto's vrij van allergenen?
Onze auto's zijn in ieder geval vrij van gluten en koemelk. Klik hier voor een overzicht van alle allergenen. Dan weet je zeker dat je veilig van onze snoepjes kunt genieten!
Welke gelatine wordt er gebruikt?
In onze producten met gelatine wordt gebruikt gemaakt van varkensgelatine.
Wij hebben inmiddels meerdere gelatinevrije weggebruikers! Namelijk: de Autodrop Uitdeelzak met vegan mini Cadillacs, Autodrop Vegan Cadillacs, Proefritje Suikerspin en Proefritje Popcorn. Ze staan geparkeerd in jouw favoriete supermarkt!
Waarom zit de ene auto vaker in mijn verpakking dan de andere auto?
We doen er alles aan om het verkeer in goede banen te leiden, maar we kunnen niet altijd voorkomen dat een chauffeur toch een verkeerde afslag neemt. Hierdoor kan het gebeuren dat de auto net jouw verpakking mist. We snappen dat dit een kleine teleurstelling kan zijn, dus we blijven investeren in het rijgedrag van onze chauffeurs!
Waar komen de ingrediënten in het receptuur van Autodrop vandaan?
Autodrop wordt gemaakt in onze fabriek in Jirnsum. De suiker en glucose-fructosestroop in onze producten zijn afkomstig uit Nederland. De melasse en salmiakzout in onze producten zijn afkomstig uit landen binnen Europa. Het zoethoutwortelextract en de zoethoutpoeder zijn afkomstig uit landen zowel binnen als buiten Europa.
Algemeen
Wil Autodrop ons sponsoren?
Via het contactformulier kun je een aanvraag indienen om gratis in onze auto's te mogen rijden.
Maar let op! Iedereen rijdt natuurlijk graag gratis mee. Als we met iedereen zouden carpoolen, worden de benzinekosten voor ons wel erg hoog. Daarom maken wij altijd een selectieve keuze voor wie wij de beschikbare carpoolplekken reserveren.
Kan ik een rondleiding krijgen in de fabriek?
Helaas is dat niet mogelijk. Onze Parkeerwachters kijken er streng op toe dat de fabriek niet zomaar betreden kan worden, en dit is nodig om de kwaliteit van onze auto's te kunnen garanderen!
Mijn vraag staat niet tussen de veelgestelde vragen. Wat nu?
Geen probleem! Vul het contactformulier in en stel jouw brandende vraag aan onze Parkeerwachters.